måndag 18 maj 2015

Hemma

Ja, tro inte att mirakel kunde ske under natten. Nä, så jag blir hemma två dagar från jobbet. Idag blir det en till dag i soffan och förhoppningsvis kan jag röra på mig imorgon så att jag orkar jobba på onsdag. Febern intog min kropp igår och jag avslutade dygnet  med en temp över 38 grader.

VM-final i hockey spelades mellan Ryssland och Canada. Såg inte matchen, men fick notiser via Twitter i form av tweets skrivna av Walle, Per och Erik kring hur matchen verkade vara. Dessutom poppade det upp tweets från sportkonton som klargjorde att det var en fartfylld match där lagandan slog individuella prestationer och att Canada fullkomligt "körde över" Ryssland...Så, grattis Canada!

Bloggar periodvis mer här än i Sebs och min blogg då jag som sagt var vill att det ska vara en balans mellan våra inlägg där. Ryktet säger att min vän ska förgylla vår blogg med inlägg ikväll så gå in och läs där då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar