söndag 3 maj 2015

Jag är tillbaka på blogspot.com

Det finns många anledningar till det. Den främsta är att jag delar en offentlig blogg om min vardag med en vän och än så länge är det jag som har levererat flest inlägg där, vilket är helt okej då vi har bestämt att vi bloggar när vi vill, kan och hinner. Dock vill jag våra läsare ska få någon slags balans i inläggsbiten så jag vill ha en egen med, där jag kan lägga in tusen inlägg per dag om jag så skulle vilja.

Blogg.se är min favoritdomän och app, men då Sebs och min blogg ligger på den och jag inte orkar byta och logga ut och in hela tiden från mobilappen så vill jag ha en annan domän till min egen blogg. Då nouw.com inte fixat till så jag kan lägga in bilder från appen efter uppdatering så tappade jag sugen och skapade en tillfällig blogg på blogg.se, men som ni läste innan så blir det problem för mig att ha två konton till appen. Därav så valde jag nu att ta mig tillbaka till blogspot.com. Bra då även min jobbblogg (skolans blogg) använder denna app/domän och jag är väl den mest aktiva i blogglivet så lika bra att lära sig denna domän riktigt bra.

Well då vet ni var och varför!

Då kör vi!

Jag har en hel del kvar att fixa i denna blogg och jag inser att det fortfarande inte går att svara på kommentarer i blogspots app så om svar dröjer så vet ni, men svar får ni alltid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar