fredag 15 maj 2015

Shoppat

Förutom lite presenter till barnen Ludvigsson och blommorna så har jag även köpt nedanstående saker.

Kabinhake för att ha när jag gjort mina små Rallylydnadskort.

Till Hamlets halsband.

Lamineringsmaskin för att laminera olika saker som jag behöver. Mest inom Rallylydnad och så.

Till Hamlet för att hans skålar far åt alla håll och kanter när han äter. :)

Foto: Biltema.se

Kompaktstereo till sovrummet. Tänkt  köpa en länge, men inte hittat någon billig och bra. Här har jag hittat den. På Mediamarkt. Under 1000-lappen. Min gamla har varit trasig i flera år, men jag har inte orkat ta tag i det förrän idag.

             Foto: Elgiganten.se

4 kommentarer:

  1. Vilken fin stereo!

    Svar: Ja, jag blev det i min egna klass. Men när de går i 3:an får de en riktig idrottslärare.

    SvaraRadera
  2. Svar: Det kostar 350:- att göra naglarna så fina.

    SvaraRadera